Syk

Standard

 

Jeg går sakte under i en bølge av det som ikke er der

Av den mening jeg ikke får fylt opp utslittheten med

Av den kraften som løper rundt inni meg uten bein til å komme ut i verden

Jeg går sakte og gradvis på veggene,

Mens jeg hele tiden passer på å gjøre det uten brå bevegelser

som vekker beistet

smertene

de våkner av seg selv og jeg drukner igjen

er oppe for en pust iblant

ser dere meg da, stråle av liv, lykke, ønsker?

Der har du sykdom som varer og aldri tar slutt

Der har du galskapen som truer rundt hjørnet

Ikke få meg til å skvette

Mine egne demoner er evig nok

(sept. 2011)

Legg igjen en kommentar

