Jeg var ikke der

Standard

veiviser

Jeg var ikke der

fjern, over skjermen
hun sier noe
jeg har ikke sett henne siden de tre dagene i sommer
og snakkebehovet hennes overveldet meg
følte at hun ikke så meg
Og jeg vil sees! Vil at hun skal være interessert!
så hvorfor må hun snakke til meg som en foss av ord?
til hun sier unnskyld for sitt behov for å snakke med meg
meg, som er der i noen få dager

Hun går bort og lager middag til oss alle istedenfor

Ingen av oss var der
da det blåste utenfor
og dynen ved siden av meg var varm av sitt innhold

Sønnen tapt i sin skjerm
jeg snakker om god kommunikasjon
som jeg skal begynne med bare jeg blir ferdig med å lese denne artikkelen om hvor skadelig det er å bare se på en skjerm hele tiden

deilig at det er så lett tilgjengelig med slike viktige ting

Legg igjen en kommentar

