Feil i plingen

Standard

Jeg er som bilen til M, jeg har feil i plingen.
Eller stinksild i forgasseren.
Eller noe i den stilen.

Da viser dashbordet rare meldinger og plutselig virker ikke ting.

Etter nok et tre-timers besøk hos migrenelegen går jeg løs på ny runde: prøve ut enda en medisin. Ble helt blek da jeg leste listen over potensielle «gleder» jeg kan rammes av som bonuseffekter.

Vel. Here we go. Nye måneder med sentrifuge i plingen og rundt omkring.

 

image

Legg igjen en kommentar

